Fredag..

Fredag igen, Gött det.. men trodde hela fredagen skulle gå till spillo, eftersom jag inte alls mådde bra i morsse .. Men något bra med morgonen va att, man vaknade inte ensam hade en fin person blevid .. Men guud va de va varmt inatt, trodde jag aldrig skulle få någon sömn..
.
En bild jag hittade i datorn, bland de tusentals bilderna som finns...
.
Har då varit hemma vilat, diskat opp vårt Berg av disk som fanns i köket tog sjukt länge men nu är det borta, hoppas på utgång ikväll men jag får se först om 6 timmar .. så :)
Men blir de inte idag så imorgon ska de bli kul ..
Ligger för tillfället och checkade lite kommentarer och frågor jag fått, och tänkte kanske jag ska lägga opp ett inlägg medans jag ork och kommer ihåg ..
.
Men Ha en skön helg allihopa..
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0