Helgens..

.. Händelser i bilder kommer senare, eftersom jag inte hittar kamer sladden, för tillfället, och jag tänker inte ens anstränga mig så :)
Men helgen började lugnt o mysigt .. Sen på Lördagen, började jag utan feelis helt och hållet..
Sen fick jag mitt i allt ett meddelade Jo från jasse, drog dit började få opp feelisen.. FEST i hela huset .. Kööörde 100% + och de blev sjukt bra <3
.
.
Idag sov jag rätt länge, när jag vaknade tänkte jag " Neej" ville inte vakna, ville bara sova.. men steg upp och sen gick jag t.o.m till affären, handlade lite.. och sen bakade jag morots kaka eller jag försökte ;)
bild på de kommer imorgon .. e helt slut nu så ..
Sitter för tillfället och väntar på att Jasse, Hägg och Daani ska komma hit de ringde just precis o jag neej, låg i sängen, men steg upp o klädde på mig och borstade håret så nu får di komma.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0