Alla <3 Dag

Kort fattat mid dag: Började bra kom upp ur sängen kläder på och iväg till skolan till 8.. ^^
När jag väl va framme så började jag på med klänningen.. de gick bra tills Sassa kom o börja snacka, men de va kul .. lite annat imellan :D
satt mest hela dagen framför overlocken.. men fick ihopsytt övre delarnas bitar, o kjoldelens bitar .. 
Fick vara med 1:orna lite mera va kiva .. de e så söta ..
Neeh, men förren jag skulle börja sy kom jag på att jag hade glömt sytråden hemma,.. ( orka gå 400m ) neeh.. så tog en polyester tråd från skolan, gickrätt bra, men kvaliten sämre.. skit samma fick ihop delarna i alla fall..
Men Lia fixande gick åt skogen o Då gick allt humör.. så nåja sen gick dagen endast nedför ..
Men överlevde.. o sen for man till stan med nilla lämnade allt med klänningen i skolan och fortsätter imorgon.. 
Men nu funderar jag på hur jag ska göra imorgon på morgonen.. opp till skolan till 8, men innan det?
.
.
.
Nåja dagen är förbi och jag hoppas på en bättre vecka.. o klänningen ens ska se ut som en klänning, men den är ju BLÅ ^^
nåja imorgon är det Skolan, Nilla, Lia fixande, Stan, Utgång, lägenhet fixande & Jasse som gäller.. 
.
.
Ork inte skriva mera men hoppas ni haft en bättre dag än mig :)
..
.
.
Ser du ett par på stan? utseéndemässigt passar de inte ihop? men kanske deras inre passar ihop .. ♥

" Döm ingen av de yttre .. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0