Att var den man är ..

Att vara den man är, kommer man längst med.. Ibland gillar ingen en, ibland gillar någon en för att man är den man är ... Men man kan inte försvänta sig att alla gillar en .. Inte gillar varken Jag eller Du alla heller ..

Under dagens lopp, har jag blivit på skälld med mera, igen bra start på dagen, när man kommit tillbaka till skolan efter att haft feber .. stog ut hela dagen i skolan ...*
Kom hem och verkade vara en dag som folk hade tid att snacka.. men snackade med en person som jag försökte förstå, och jag försökte berätta precis vad jag tänkte men inte alltid så lät, att överföra tankar till orden som passar .. Men tror jag fick personen i fråga på lite andra tankar för tllfället .. :)

Ett Leénde på läpparna kan göra en annars person glad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0