Att verkligen bry sig om andra, och bli omtyckt tillbaka..

Man kan inte förvänta sig att någon skall gilla en om man inte är öppen och glad utåt till andra.. Att göra andra glar, och bry sig om andra är viktigt, Men att folk ska bry tillbaka och få en att le är en helt annan sak .. 
Jag kan bry mig om någon sjukt mkt, vill gör de bästa för att personen ska må bra och vara glad ..  om jag verkligen bryr mig, det ända problemet jag har är bara det att jag bryr mig om de flesta och vill väl, men när det kommer  till att Lita på andra och dem ska lita på mig då blir det svårt.. Jag kan inte lite på någon till 100% .. endast några få personer, dem vet om det om dem bara minns <3
Man behöver inte alltid ha något att säga.. kan vara skönt ibland när de bara är tyst, och man tänker inte så mkt .. Bara för att man inte säger något betyder de inte alltid att de blir pinsam tystnad .. Skulle vara helt sjukt om man inte kunde vara tyst nån gång..
.
" Håll dem kär som du verkligen bryr dig om, ingen vet när dem kan försvinna "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0