En tid sen sist..!

MODESHOWEN 2012

Det var en tid sen jag gjorde något onlägg, men har haft ett fullspäckat schema på siståne, även fortfarande, men ligger sjuk hemma för tillfället så tänkte jag kunde göra ett inlagg .. 

Som sagt bilderna ovan här är från 4.2.2012 .. från modeshowen, är rätt nöjd med hela showen ..
Men inte lika glad eftersom min klänning här på bilden gick sönder, men ska fixa den när jag ork, och först och främst har tid med det ..

Men blir skola imorgon i allafall eftersom jag ska sy en klänning till lärdomsprov som ska vara klar till fredagen, så 2 dagar på mig att sy en klänning som är välsydd .. ojoj! kan jag endast seja .. men ja .. de fixar sig nog .. ska sitta 24/7 2 dagar så ..
Ge gärna kommentarer om MODESHOWEN ifall du va där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0