Funderingar & tankar

Sitter i sängen och funderar på varför klockan går så sjukt fort, hela veckan har den gått sjukt fort ibland .. 
Just nu för tillfället går klockan även sjukt fort, är som om man inte kolla rpå klockan hela tiden är det som om den bara springer iväg .. 
Nåja, ska försöka att inte kolla klockan på en stund nu, så är de säkert sjukt mkt nästa gång jag kollar.. om jag kollar, somnar i stort sättt när som helst nu så .. 
Fick annars ett meddelande av syrran just och fick veta en grej, om vem hon såg ute ikväll .. Är sjukt glad nästan att jag kanske valde att stanna hemma ändå, för fått än så länge en bra kväll .. :)
Ork inte skriva så mkt mera .. vet endast att man ska tänka själv, bestämma själv .. blir resultatet bra .. får man tacka sig själv blir det dåligt så har man ju valt det själv .. ingen att gnälla eller skylla på isåfall ..
MEN.. ha de gött .. lägger mer inlägg senare idag förhoppningsvis  .. För att snacka lite om kommande vecka.. men de tar jag sen ..

Kommentarer
Postat av: s.j.

Mmm, trevlig bild, skulle gärna sett dig med mer hud mot den vita snön :P

2012-07-30 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0