Här bor jag!

HÄR kommer Del. 1 bilder där jag bor för tillfället!
Tänkte f.o.m nu ta i några få inlägg och visa hur det ser ut där jag bor som sagt för tillfället .. 
Tänkte börja med att visa mitt lilla rum, som mera kanske ser ut som ett förråd .. eftersom jag har sjukt mkt grejer, dock på dessa bilder fattas en del grejer.. men dem kommer in efter att allt annat är på sin paikka :D
Mitt rum är inte skärskilt ljust direkt normalt.. brukar ha för gardinerna, och på en liten lampa, aldrig den stora taklampan egentligen .. Är van att gå o släcka alla lampor som är på så .. :))
Nåja, annars finns de inte mkt att säga, man kan checka in bilderna .. 
Men Helgen i kort, en MASSA Fb .. ^^ och lite ha man varit med syrran, men för en gångskull var det syrran och inte jag som drog ut på stan ... men får se sen hur nästa helg blir :D man vet aldrig.. 
Påtal om nästa helg, så kommer en ny veka imot som börjar imorgon .. Den veckan är man så gott som "ledig" eller så inte ska sitta i skolan för att sy lärdomsprovet .. som jag inte börjat på med ännu .. :D men de fixar sig.. :D
Sen överlag nästa vecka, får jag ta allting som de kommer .. men försöka att inte stressa :D bortsätt för morgondagen, då blir de lite stress tror jag, men överlag, så inte lika mkt stress som jag brukar ha.. :D 

Tror jag avslutar de här och säger Ha en kiva söndagskväll & hoppas du får en nice start på veckan imorgon :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0