Misslyckad start ..

Viktiga meddelanden???
Fick allt mönster klart !!
.
.
.
.
Kan man börja veckan bättre än jag gjorde idag? NEJ, jag både försov mig och fick ingenting gjort i skolan, så har bestämt mig att komma upp från sängen o till skolan till 8 tiden imorgon har på väckning o allt redan .. :D
Men stressade för första gången på länge :)
Sen efter en sväng till skolan drog vi in till stan jag & Nilla .. inhandlade en ny parfym, och 2 filmer eftersom jag bara va tvungen att ha något att se på .. under tiden man vill vila elr sova till något ljud .. 
Sen blev de Abc .. o handla fram o tillbaka .. 
Men sen hem, vila & ta de lugnt .. är måndag .. 
Men Nu ligger man i sängen och tänker på hur livet ser ut o hur de kanske kan bli, men man vet aldrig .. inte vet jag vad jag gör om något år, vet knappast vad jag gör om 1 år sen .. men En sak vet jag att mitt liv är inte i balans för tillfället .. 
Men vad kan man, kan inte alltid vara i balans ..
.
.
.
Tankarna flyger omkring en .. medans man kollar på Love and Other Drugs
.
.
"Ibland blir det inte som man har tänkt sig & Ibland händer det man inte väntat sig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0