Mörker & närhet..

Ligger i sängen i min ensam het, och lyssnar på en låt som jag hittade på You tube, en sjukt gammala låt ..
http://www.youtube.com/watch?v=LnaeImQ0TSg ( låten jag tydligen ligger och lyssnar på )
.
.
Jag är en person som gillar det mesta, men finns verkligen saker jag inte gillar ..
.
Hängen just nu inte alls med i livets svängar, jag vill helst styra mitt liv och hålla koll på det .. men får se hur vägarna ser ut och vilka val man egentligen gör ..
Blev en dag annars med sjut lite sömn kunde inte sova, Tänkte sjukt mkt ( tänka något jag alltid är rba på, tänker oftast för mkt ) men men steg opp och sen gick jag till affären en sväng och handlade .. när jag kom hem satte jag mig vid dator chattade lite, sen fick jag meddelande mitt i allt, då stog jag i köket och fixade och trixade .. baka, och lagade mat .. sen annars har det bara varit datorn som varit mkt i användning som de vanliga.. chatt chatt och ännu mer chatt :)
Sen dusch .. och nu som sagt ligger i mörknet i sängen och lyssnar på en låt ( länken ovanför )
Önskade jag hade någon brevid min sida nu, sjukt tråkigt och jaah närhet är aldrig fel ..
.
Ha en bra kväll alllihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0