Tiden flyger iväg.

Tiden bara flyger iväg ibland speciellt när man har något att göra eller om man glömmer bort klockan helt och hållet ... Denna dag har jag dock i stora drag sovit bort .. coh när jag vaknade började de ... Fb och chatten .. en massa hade hänt på statusen meddelande hade skickats åt mig, och folk undrade vad man skulle göra i helgen .. Vad är det med människorna denna vecka, som om alla vill snacka .. o alla på en gång .. är inget speciellt denna vecka .. ELLER? Har jag missat någonting .. 

För tillfället är det endast att chatta som gäller .. ligger i sängen under täcker och tänker på hur man egentligen ska gör iför helgen .. kanske man drar till vasa, neeh den kan jag ju inte göra .. eller till lappland? neeh :)

Får helt checka läget .. syrran är ju i Jeppis även denna helgen, så får se .. men hon ska vara med sin ena kaveri som ska till jeppis .. så hon ska bara sova hos mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0