Vill bara ge upp!

Denna dag i kort format: Vaknade- checkade BB- sen skolan- fixa klar framställningen av klänningen - presentera lärdomsprovet- sen stan - fixade båda Lia platserna CHECK! - sen skolan igen, sen sy en topp, som jag inte dock blev färdig med, men gav opp här hemma, syr de på masikin en del .. som går .. 
Annars i stora drag har dagen varit bara skit i början innan jag fic Lia fixad då lättades stressen som var påväg..
Vissa veckor borde bara inte finnas tkr jag, men tydligen finns dem och kommer aldrig bli av med dem, ligger för tillfället i sängen o plågas av min egen mage.. Tar precis när som helst kol på mig gör den .. Stog/ elr. mer satt i duschen och bara ville ge upp .. tiden drog iväg, men fortsatte att sitta under dusch kranen, som de ösade ner vatten ifrån .. Ville bara gömma mig, vill bort .. bort från allt nu o i framtiden .. Tankarna bara flög omkring, mig, och jag hade inge koll på vad jag ville, vad tanarna berättade .. "Önskade i de ögonblicket att jag hade haft en Av & På knapp" - isf hade jag tryckt på Av knappen!
En bild från när jag höll på med att sy fast band på klänningen i Måndast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0