Ingen natt sömn!

Tjenare! nån dag sen jag skivit alls .. 

Tänkte ta helgen i ett kortfattat kapitel :D

Fredagen drogs igång sakta men säkert, drog ut o lira biljard med en kaveri, kom hem jasse kom över och vi började dricka ... sen kom kiire över en sväng o när han kommmit drog vi över till grann huset .. där vi hade kul, efter de minns jag inte mkt av den kvällen och natten .. men kul .. Dock inte lika kul när jag vaknade morgonen därpå, men då gällde bara de att sova :D

Lördagen började me krapula o sovning ...:D sen krm jag inte ihåg .. men på kvällen kom Jasse över igen, för att dricka, även Amanda kom en sväng förbi innan hon drog viadare :D 
Efter de kom de några killar hit för att drick o chilla lite, de va trevligt .. Fick även blåmärke den kvällen som ett fint minne, tydligen .. :D men efter de Fick vi skjuts till stan me killarna, full bil och jag o jasse sku med, OJJ tror nästan jag tog livet av killarna i baksätet .. men de levde än när jag steg ut .. :D bra de.. PUST!! hooh ..  sen drog jasse o jag till netti spela lite biljard och sen blev de Melody resten av kvällen :D
TUSEN TACK för en underbar helg ( de jag minns rätt mkt nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0