2 dagar till helg ;)

Idag har jag haft en sjukt bra dag i Wautsi ( min praktikplats ) ooh, fått gjort dena till de andra, och sen har jag även haft ett litet öga på Sister points nya kollektion ^^
Träffat en hel del människor idag som jag känns, inte tillräckligt med de, så träffade jag Elli precis innan jag slutade så gick runt på stan med henne lite :) där träfade jag ännu fler jag kände.. msen va de hem o äta Korv görans, och chilla och vila inför nästa dag på Wautsi .. Imorgon är det fotografering som gäller eftersom de inte blev av idag, får se hur det blir, får välja Outfits själv så kommer trodligen köra på något ljust och härligt och sen en med mörkare variant.. av klädsel.. men får se vad de blir .. enkelt kommer de bli i alla fall inget fluff hit o dit..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0