Ensam & inget att fördriva tiden med..

.
Sitter hemma i södra finland, alltså är hemma på Hemma plan ..
Men vill bara opp till Jakobstad, "hem" till alla kära vänner och mina speciella <3
Mina tankar flyger runt mig .. Men ska bara skriva lite här nu har inte tid med mkt, fick låna farsans dator för att gåin fram och tillbaka, men skall skriva ett länge inlägg när jag är tillbaka i Jakobstad sen, om resan i veckan och alltsom hände då :) Men nu skriver jag bara kort om dagen som varit idag.. Började  med att man steg opp farsan var på jobbet och syrran vid tv:n, jag gick till duschen kom ut o sen satt jag o chillade mest, o kollade BB .. sen kom farsan hem drog in till byn, hämtade ut de nya Ålänska bankkortena, men de funkade inte .. utan gick till baken de kunde inget göra, så ringde dit när jag kom hem allt fixade sig och nu borde allt vara bra, i alla fall sade hon det i andra sidan luren, hon jag snackade med.. Så nu fixade mat, sen blir det Chill, Film och mys med gullungarna mina <3
.
.
Miss ya <3 snart i jeppis igen.. ska bara se till att leva ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0